Každá firma se snaží najít co nejefektivnější způsob, jak nalákat a přitáhnout nové zákazníky, kteří by zvýšili obrat firmy a trvale by se k ní se svými zakázkami vraceli. Ještě před sto, dokonce i padesáti lety to nebylo zas tak obtížné. Zboží jste si mohli koupit od minima prodejců, zvláště v malých městech a na vesnicích, a mistrů schopných ve svých řemeslech bylo také jako šafránu. V jednom městě jste mohli najít maximálně dva odborníky pracující e stejném oboru a ti se navíc často dohodli a zákazníky si rozdělili tak, aby oba byli spokojení. V období éry totality jste v obchodech zase díky omezování trhu ze západních zemí našli jen pár vybraných a povolených značek a ani ty neměly vždy veškeré zboží.

Jistě máte kolem sebe nějakého pamětníka, který vzpomíná na nedostatek toaletního papíru, fronty na banány a na známou filmovou vět, sháním kroužky na záclony. Stačilo otevření hranic a pár desítek let a nyní jsme obklopeni takovým konzumem a tak nesmírně obšírnou nabídkou, že je téměř nemožné si vybrat. Každý vám doporučuje něco jiného, každý vám naslibuje hory doly, jen aby vás získal. Často bez vlastního přičinění podléháme svodům klamavé reklamy a hrozí nám, že přijdeme o pěknou hromádku peněz. Firmy to ví, a proto se často uchylují k nejrůznějším benefitům, které se snaží nabízet svým zákazníkům i zaměstnancům.

Jedná se o navýšení počtu sick days a dovolené, lepší vybavení kanceláří, zkrácení pracovní doby, zaměstnanecké slevy, karty do fit center a sportovních zařízení, společné akce, teambuildingy a párty, nebo čím dál populárnější home office. Pracovat z domova je pro řadu lidí splněný sen. Můžete se starat o děti, uklidit, uvařit a zároveň udělat spoustu práce. A zde vám nabízíme originální reklamní tah, čímž jsou reklamní kalhoty s potiskem loga. Home office s tepláky vaší značky přinese nejen větší pohodlí, ale také větší oblíbenost pro vaši firmu.