Nezařazené

Neuklízejte pořád dokola pulty s tričky

Aby Váš obchod s oblečením působil stále upravený a uspořádaný, změňte systém takového uspořádání. Velkým krokem k celkovému dojmu je krejčovská panna. Jak Vám takový předmět může prospět? Velmi. Představte si, že ke každému pultu, nebo do každé poličky s mikinami, svetry nebo košilemi nainstalujete tento předmět a na něj vystavíte jeden druh trička nebo mikiny. Vedle něj vystavíte složená trička v různých nebo stejných barvách, zato ve stejně označených velikostech. Už tušíte, co se změní?

Zákazníka nezměníte

Pokud budete mí vystavené zboží složené v ucelených hromádkách, co udělá zákazník. Nebo spíš, co musí zákazník udělat? Musí se přehrabovat v těchto úhledných hromádkách a hledat správnou velikost. Tričko rozloží po zjištění, že to není to správné, jde po velikosti větší nebo menší. Myslíte si, že tričko vrátí v původním složení? Rozhodně ne. Proto zákazníka nechte prohlédnout si vystavené tričko a sáhnout hned po správné velikosti i barvě. Vy si ušetříte práci s uklízením, zákazník zase svůj čas s hledáním a prohlížením.